PODGRZEWACZ MONTOWANY DO BLOKU ? MODEL "MERCEDES"

Są to dwa modele podgrzewacza przeznaczone do osobowych i dostawczych samochodów z silnikiem Mercedesa. Korpus podgrzewacza ma nacięty gwint o wymiarze 38x1,5 mm. W taki gwint wyposażone są korki wkręcone do ściany bocznej korpusu silnika. Podgrzewacz montuje się w miejsce wykręconego korka.
Model "standard", to podgrzewacz przeznaczony do starych typów silnika z grubym płaszczem wodnym. Zwoje grzałki wystają z krótkiego korpusu podgrzewacza.
Model podgrzewacza "new" przeznaczony jest do samochodów z silnikiem, w którym zastosowano cienki płaszcz wodny. Zwoje grzałki schowane są w długim korpusie podgrzewacza, a cały podgrzewacz po zamontowaniu wystaje z bloku silnika na całą swą długość. Zaleca się włączać podgrzewacz poprzez zegar sterujący na czas pracy 30 do 120 minut.

KOMPLETACJA URZADZENIA

Podgrzewacz wyposażony jest w kabel zasilający z wtykiem ochronnym. Dostarczany jest w kartoniku bez uszczelki. Należy ją przełożyć z wykręconego z bloku korka.
<< POWRÓT
Polityka cookie: Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.